Thursday 13 September 2012

JOM KE KONVENSYEN PAKAR BISNESS INTERNET

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semua pembaca-pembaca blog ini.

Untuk pengetahuan anda......
DEMAM KONVENSYEN PAKAR INTERNET SUDAH BERMULA!! 
Bagi sesiapa yang ingin belajar mengenai Selok belok perniagaan internet, INILAH MASANYA! Ya!

<http://bit.ly/KonvensyenNiaga >
8 orang Otai dalam Bisnes Internet di Malaysia akan berkongsikan 


pengalaman mereka bersama anda dalam Konvensyen ini. Otai-otai tersebut ialah :-



1# Patric Chan - (Jemputan Khas) Beliau ialah Co-author bersama bersama best-selling author dari Amerika Syarikat, Robert Allen. Beliau ialah "jutawan Internet" tak kira dalam dan luar negara. Nama beliau cukup dikenali ramai. Pakar-pakar bisnes Internet luar negara pun amat mengenali beliau.

2# Jamaludin Bahari - Ya, saya sangat mengenali beliau. Beliau pernah menjual produk digital sehingga mencecah RM100,000 dalam masa sebulan. Tak cukup dengan itu lagi, beliau telah berjaya hasilkan jualan 6 angka dengan produk fizikal juga. Baru-baru ini beliau melancarkan bisnes Al-Quran Digital My Qalam yang menjadi produk terhangat masa kini. Dengar kara jualan produk ini mencecah RM200,000. So, apa rahsia beliau?

3# Razif Yusoff - Nama beliau sudah tak asing lagi dalam dunia perniagaan internet ini. Saya pun banyak menimba ilmu dengannya. Teknik yang beliau ajarkan amatlah berkesan! Beliau ialah pakar Affliates Malaysia. Beliau selalu mengungguli carta pelancaran produk. Banyak hadiah agen jualan terbanyak dimenangi oleh beliau seperti televisyen LCD, telefon Samsung S2 dan banyak lagi.

4# Gobala Krishnan - Gobala Krishnan pula boleh dikatakan di antara usahawan internet yang terawal di dalam pasaran tempatan. Merupakan seorang penulis buku "Jutawan Era Baru" dan "The New Millionaires", Gobala tidak berhenti di situ sahaja. Beliau kini sedang membina beberapa sistem yang telah memberikan pulangan lebih US$10,000 setiap bulan melalui salah satu daripada sistem yang beliau miliki. Jadi, ketahuilah rahsianya di konvensyen ini
5# Shuth - Beliau ialah pengasas Forum komuniti Internet Marketer yang terkenal iaitu Wangcyber.com. WangCyber.com menjadi sangat popular di kalangan usahawan internet tempatan. Jika dilihat dari segi operasi sebuah forum atau komuniti di internet, ianya sukar untuk dimengerti bagaimana pendapatan yang lumayan boleh diperolehi.

6# Gero Azrul - beliau Mohd Azrul mengambil inisiatif untuk menubuhkan sebuah persatuan untuk usahawan-usahawan internet tempatan. Maka lahirlah Persatuan Usahawan Internet Malaysia atau ringkasnya PUIM. Bagaimanakah PUIM dapat membantu anda menjana pendapatan 4-5 angka sebulan? Mungkin ini yang bakal Gero Azrul kongsikan bersama dengan anda.

7# Eruwan Gerry - beliau adalah seorang usahawan eBay tetapi pada masa yang sama, beliau juga masih lagi bekerja di dalam syarikat ternama di Malaysia. Beliau menulis beberapa buah buku yang anda boleh dapati di kedai-kedai buku tanahair. Cari tajuk-tajuk seperti "Rahsia Raja Lelong", "Rahsia Jutawan Lelong" dan "Trik Penipu di Ebay" . Banyak lagi yang akan dikongsikan kepada anda di konvensyen nanti.

8# Cikgu Hafis - Namanya sudah terkenal sebagai Internet Marketer yang berjaya Menge"Pow" duit mat salleh melalui teknik Flipping beliau. Dah ramai yang berjaya menjana pendapatan dengan teknik beliau. Dalam USD pulak tu. Malah, yang bestnya, ada yang berjaya menjana USD 300 lebih dalam masa 3 jam sahaja menggunakan teknik beliau ini. Jadi, apa rahsia beliau?

9# Emerilda Sani -  Ema adalah bunga di antara kumbang di dalam barisan penceramah Konvensyen Pakar Bisnes Internet. Maksudnya, kalau Ema boleh buat, kaum wanita di luar sana pun boleh. 

Itulah antara 8 orang Otai-Otai internet Marketer yang termasyhur tanah air yang bakal menjadi Speaker pada Konvensyen yang bakal berlangsung nanti.
Berikut maklumat mengenai Konvensyen Pakar Internet :-Tempat: WISMA MCA JALAN AMPANG.Tempoh: 2 Hari.Tarikh: 20 & 21 Oktober 2012 (Sabtu & Ahad)Masa: 9:00AM - 5:00PMMaklumat lanjut: http://bit.ly/KonvensyenNiaga

Yuran???? Berapa yuran yang anda jangka? RM 300?? RM 250? RM1000??
TIDAKKKKKK!!! Yurannya hanyalah RM 99 SAhAJA!! KURANG DARI RM100..!!!! Amatlah MURAH jika dibandingkan dengan yuran seminar-seminar internet yang diadakan sebelum ini. Malah, anda akan mendapat Software Pakar yang berharga RM199 secara PERCUMA di samping ilmu yang sangat berharga dari Internet Marketer Malaysia ini.



KLIK http://bit.ly/KonvensyenNiaga untuk melakukan tempahan! Cepat!! Tempat adalah terhad. Tempat terhad kepada 25 orang SAHAJA lagi!

Segera daftarkan diri di link 
http://bit.ly/KonvensyenNiaga  ini sebelum terlambat !!
dan rebut hadiah PERCUMA  Software Pakar bernilai RM199 ini.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya dengan SMS ke nombor 0148310193 (sis Najihah)

BERTINDAK SEGERA SEBELUM TERLAMBAT!! INGAT, IANYA TERHAD UNTUK 
25 ORANG SAHAJA. YURAN CUMA RM99. ANDA AKAN PEROLEH
ILMU DARI MEREKA DAN JUGA KHAS UNTUK ANDA
PERCUMA SOFTWARE PAKAR BERNILAI RM199.!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...