Thursday 19 July 2012

Jom Beriklan Di Facebook.

Assalamualaikum..

Dah lama saya tak update blog disebabkan saya sedang sibuk menguruskan kedai online saya di Facebook. Alhamdulillah, sememangnya, perniagaan di facebook ini, mendatangkan banyak hasil dan ada je pelanggan yag datang. Apa rahsia saya?? Rahsianya, saya menggunakan iklan di Facebook untuk mempromosikan perniagaan saya dan barang jualan saya. Hasilnya cukup memuaskan. Jadi, di sini, saya ingin mengajak mereka-mereka yang ada perniagaan online tak kira perniagaan Affiliates, Dropship, atau jual produk fizikal atau nak promosikan page atau nak tarik like page banyak-banyak untuk menggunakan medium pengiklanan Facebook  bagi menarik lebih ramai pelanggan untuk membeli produk anda dan untuk mengunjungi gerai Facebook atau Page anda. 

Sepanjang saya menggunakan pengiklanan di Facebook ni, "LIKE" di Page saya meningkat dengan mendadak. Malah ramai yang berminat dengan produk saya. Jika anda ingin mendapatkan "LIKE" yang banyak untuk Page anda, beriklanlah di Facebook. Jangan risau! Kos pengiklanan di Facebook amat-amatlah murah! Mana tidaknya, di Facebook kos untuk satu 'klik' iklan hanyalah $0.03 (RM 0.09). Jauh lebih murah dari Google Adwords dan medium pengiklanan di blog2 ataupun forum. Malah, di Facebook juga, ramai yang online dan ramai yang akan lihat iklan anda. :). Itulah Powernya iklan di Facebook. Di Facebook, anda juga boleh mengiklankan Blog anda atau blogshop anda untuk mendapatkan ramai pengunjung ke blog anda. :)

 Syarat-syarat untuk beriklan di Facebook :-
  • Mesti mempunyai kad kredit ataupun kad debit untuk membayar kos pengiklanan di Facebook. Antara kad debit yang boleh digunakan untuk pengesahan pembayaran kos pengiklanan di Facebook ialah kad debit RHB, Islamic Bank, Public Bank, Maybank (Visa) dan CIMB bank.  Untuk Maybank, anda perlu guna kad debit Visa.
  • Mesti ada Paypal. Kalau tak ada Kad debit, anda boleh  guna Paypal untuk bayar kos pengiklanan anda. 
Itu sahaja! Perkara-perkara di atas anda WAJIB ada untuk membolehkan anda beriklan di Facebook. Tapi kalau anda nak jimatkan kos pengiklanan di Facebook, anda boleh membeli Kupon Facebook Ads dengan saya. Tapi kad debit/kredit atau Paypal masih lagi diperlukan untuk tujuan pengesahan. Jadi, bagaimana Kupon Facebook Ads ni boleh jimatkan kos pengiklanan anda???

Contohnya :- Kos pengiklanan anda di Facebook ialah sebanyak $50 iaitu bersamaan dengan RM 150. Tapi, kalau anda beli Kupon $50 dengan harga hanya RM 50, anda tidak lagi perlu membayar RM 150 semata-mata untuk bayar Iklan. Sebaliknya anda hanya perlu bayar RM 50 sahaja untuk mendapatkan kupon dan anda jimat RM 100 di situ.

Saya sendiri menggunakan Kupon Facebook Ads dalam mengiklankan perniagaan saya di Facebook. Memang menjimatkan. Saya tak perlu pening memikirkan wang kena tolak dari akaun Paypal  ataupun akaun bank. Wang ditolak terus dari kupon yang saya beli. Kalau anda berminat untuk beriklan di Facebook dan ingin menjimatkan kos pengiklanan anda, penggunaan Kupon Facebook Ads amatlah disarankan. Kalau teringin nak mendapatkan Kupon Facebook Ads, anda boleh mendapatkannya dengan saya. Kupon-kupon yang saya jual adalah seperti di bawah :-
  • Kupon $30 (bersamaan dengan RM 90):
  • Kupon ini boleh digunakan sekali sahaja pada akaun lama ataupun baru. Saya hanya menjualnya denga harga hanya RM 40. Anda jimat RM 50. 
  • Kupon $50 (bersamaan dengan RM 150):
  • Kupon ini boleh digunakan sekali sahaja pada akaun baru yang berusia tak lebih dari 14 hari. Saya menjualnya dengan harga RM 50. Anda jimat RM 100 di situ.
  • Kupon $80 ( bersamaan dengan RM 240):
  • Kupon ini sama fungsinya dengan kupon $50, cuma amount dia lagi banyak lah. Saya jualnya hanya dengan harga RM 70. Anda jimat RM 170 untuk kos iklan di Facebook. Ia boleh digunakan sekali SAHAJA pada akaun baru.
Beli banyak, dapat murah. Kalau anda berminat untuk membeli kupon ini sila PM saya ke emel saya di 

==> kupon_fbads@yahoo.com <== atau SMS (MESEJ SAHAJA) ke nombor 0148310193 (Sis Najihah). Harga kupon boleh runding ye. Jangan risau. :) Setiap pembelian kupon, anda layak untuk menerima Ebook Teknik FB Ads yang bernilai RM 50 secara PERCUMA. Ebook ini menerangkan teknik-teknik untuk menghasilkan iklan yang baik dan bermutu  untuk menarik lebih ramai orang untuk klik iklan anda dan seterusnya menjadi pelanggan kepada produk anda.

Cara redeem kupon pun akan saya tunjukkan pada anda. Jangan risau ok?  Sebarang pertanyaan sila Emelkan pada saya atau SMS terus pada saya ye. Kalau nak beli kupon dengan harga pakej pun boleh. Harga pakej turut disediakan ye. Saya juga akan dedahkan cara untuk berjimat dalam beriklan di Facebook dan cara untuk menghasilkan Ads yang bagus bagi menarik lebih ramai orang untuk klik iklan anda. 

Kalau anda berminat untuk belajar untuk membuat Ads yang menarik, nak belajar cara berniaga di Facebook, nak belajar cara buat duit secara online, anda boleh sertai group yang saya sediakan khas untuk melatih anda berniaga di internet atau menjana pendapatan di internet. Untuk sertai group tersebut, anda boleh request untuk join group di sini ==> TEKNIK BERIKLAN DI FACEBOOK <== Nama je "Teknik Beriklan Di Facebook" tapi fokus saya bukan hanya untuk beriklan di Facebook, saya juga berminat untuk mengajar anda menjana wang secara online dan bagaimana Facebook boleh bantu anda untuk jana wang. Well, siapa tahu, anda boleh kumpul duit raya dengan duit yang anda dapat di internet. :) Itu sahaja. Sekian Wassalam.

P/S : Sekali lagi, kalau nak beli kupon, sila PM saya ke emel saya di [ kupon_fbads@yahoo.com ] atau SMS saya (Sis Najihah) ke nombor 0148310193. Sebarang pertanyaan boleh PM saya ye. Terima kasih :)

P/S/S: Sekali lagi, kalau berminat nak belajar buat iklan di Facebook, berminat nak beli kupon, berminat nak belajar jana wang di internet, boleh request untuk join group INI

P/S/S/S :Klik ==> Gerai Quran Digital Murah <== untuk berkunjung gerai Facebook saya. (dengan iklan Facebook, saya mendapat kunjungan lebih hampir 100 orang sehari ke page saya) Apa rahsianya? Akan saya dedahkan dalam group INI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...