Saturday 21 April 2012

Buat Duit Percuma Dengan Gushcloud

Assalamualaikum..

Ahaa, seperti yang PB janjikan semalam, pada entri ini, PB akan menceritakan sedikit sebanyak tentang BUAT DUIT PERCUMA hanya melalui internet. Tapi, PB lebih memfokuskan pada buat duit dengan menggunakan GUSHCLOUD. Apa GUSHCLOUD tu PB? Haa, fungsi GUSHCLOUD ni sama je dengan SAYS.COM. Tapi, GC (singkatan GUSHCLOUD) ni menawarkan bayaran yang LEBIH LUMAYAN dari SAYS.COM di mana, GC menawarkan bayaran dalam matawang USD. WOW! Best kan? Cuba bayangkan, 1USD tu bersamaan dengan RM 3 kita. Banyak tuu.!

Ok, untuk mendapatkan wang melalui GC ni, anda perlu melaksana beberapa task yang dia tawarkan. Sungguh mudah! Hanya melalui FB dan Twitter anda dah boleh mempromosikannya dan melaksanakan task yang diberikan. Setiap task yang selesai dilaksanakan akan di reward sebanyak $0.20 dan ada jugak sebanyak $ 1.00. Fuh!! Best kan?? Senang je. PB pun baru join hari ni. Tapi hanya beberapa minit aje, tak sampai 30 minit  pun PB dah berjaya mendapat $0.65. WOW! Ok la tu kan? Dengan Says.com, PB tunggu dapat macam ni dalam masa beberapa minit pun, lambat sangat. Anda boleh cashout duit dari GC bila wang dalam akaun anda cukup $ 20. $ 20 bersamaan dengan RM 60. Wah, kalau anda rajin laksanakan task dia tu, tak mustahil, dalam seminggu anda mampu meraih RM 100. Lumayan kan?

"GC ni Scam ke PB?" GC BUKAN SCAM. Ye, PB dah buat research sikit pasal GC ni. Ternyata, ramai dah yang berjaya mendapat duit hanya dengan GC sahaja. Anda boleh la tengok screen shot yang PB sediakan kat bawah ni. Screenshot ni bukan PB ada2 kan tau. PB tak nak menipu orang. PB hanya nak menolong kawan-kawan PB dengan sebaiknya dengan cara yang HALAL. Ok, jom review screenshot tu jap.

Happy nya dia dah boleh cashout. ^-^

Brother AZRIJOHAN dah berjaya buat cashout pertama beliau!

Brother ZUL pun dah dapat jugak cashout first dia. Syoknyerr!
So, macam mana? Nak dapat duit percuma tak? Make sure, akaun PAYPAL kena ada tak pun MAYBANK. Supaya nanti duit tu senang ditransferkan untuk anda. Selamat mencuba! Haa, so, tunggu apa lagi, bertindaklah sekarang. Daftar GC cepat2 takut nanti tak sempat pula. Orang yang berjaya ialah orang yang sentiasa mengambil tindakan dengan segera dan tidak melengah2. PB ucapkan semoga anda semua berjaya. INSYALLAH! 
DAFTAR GC SEGERA

P/S: Jom share dengan rakan-rakan yang lain. Sama-sama kita pupuk semangat nak membantu orang lain jugak. Sharing Is Caring. ^^.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...