Monday, 23 April 2012

RM 145,000 Hanya Dengan Ebook?!!!

Assalamualaikum..
Apa khabar sahabat2 pembaca sekalian? Didoakan agar anda sihat hendaknya. InsyaAllah. 

Dalam entri kali ni, saya akan mendedahkan bagaimana caranya untuk anda menjana pendapatan anda secara online hanya dengan MENULIS!! Mesti anda tertanya-tanya bukan, apa yang ditulis tu, sampai mampu meraih wang sebanyak tu. Tak lain tak bukan adalah dengan menulis EBOOK!! 

Kenapa mesti Ebook? Tak ada benda lain lagi best ke?
  • Kerana Ebook tiada di pasaran tempatan, means di gerai-gerai luar sana. Hanya boleh didapati di internet dan di laman web tertentu sahaja.
  • Membolehkan kita mengaut keuntungan 100%
  • Mudah ditulis hanya dengan menggunakan Microsoft Words sahaja.
  • Mudah Dijual
  • Dan yang paling best sekali....SEMUA ORANG MAMPU MENULIS!!!
Mengapa cakap senang nak buat Ebook? 
Mudah sahaja, kerana setiap orang mampu menulis. Setiap orang ada kemahiran masing-masing dalam menulis ataupun menghasilkan karya. Anda tidak perlu fokus kepada satu perkara sahaja untuk menulis, tetapi anda juga boleh menulis berdasarkan pengalaman yang telah anda lalui sehingga anda berjaya meraih sesuatu lalu anda menulisnya dan membukukannya lalu menjualnya. Lumayan bukan? Anda juga boleh berkongsi rahsia2 kejayaan anda dengan orang ramai hanya dengan menulis. Buktinya lagi, ramai penulis-penulis buku di luar sana yang kini bergelar jutawan. Jadi, tidak mustahil, anda mampu menjadi seperti mereka semua.

Apakah bukti bahawa sudah ada yang berjaya meraih pendapatan dengan Ebook?
Sudah ramai yang dah dapat pendapatan yang tinggi hanya dengan menghasilkan Ebook masing-masing. Kebanyakkan mereka menghasilkan Ebook berdasarkan pengalaman mereka dalam sesuatu perkara. Sebagai contoh, Encik Jamal Bahari, merupakan penulis Ebook terkenal telah berjaya meraih jumlah pendapatan yang tinggi sama seperti di atas melalui Ebooknya mengenai Kerja Kerajaan. Ebook itu ditulis berdasarkan pengalaman beliau dan jugak kajian yang telah beliau buat. Ebook tersebut merupakan produk terlaris beliau.

Beliau kini gigih menghasilkan pelbagai Ebook dan telah menjana
pendapatan konsisten melalui Ebook beliau

Bagaimana caranya untuk menulis Ebook ni?
Jangan risau, terdapat banyak panduan untuk anda menulis Ebook ini. Namun, bagi saya, Panduan dari Encik Shamsuriyadi adalah panduan yang paling lengkap sekali dan amat digalakkan untuk anda rujuk. Kenapa? Kerana Encik Jamal Bahari yang saya nyatakan kat atas merupakan salah seorang yang telah mempelajari panduan yang telah disediakan oleh Encik Shamsuriyadi sehingga beliau mampu meraih pendapatan seperti yang saya nyatakan di atas. Saya jamin, dengan mengikuti setiap panduan yang diberikan beliau, anda sudah mampu menjana pendapatan yang lumayan dalam masa yang singkat!!

Banyak kan? WOW!
So, macam mana? Sudah bersedia untuk melakukan langkah pertama anda untuk memulakan karya dalam bidang penulisan Ebook dan menjana pendapatan yang tinggi dan konsisten hanya melalui Ebook? Perlu diingat, orang yang berjaya ialah orang yang mengambil langkah bijak dan segera dalam melaksanakan sesuatu. Saya mendoakan kejayaan anda semua. Kejayaan anda, Kebahagiaan semua. ^^.

Berminat untuk mendapatkan panduan dari Encik Shamsuriyadi dan ingin menjadi seorang penulis Ebook terkenal seperti Encik Jamal? Anda boleh lah pergi ke pautan di bawah ini. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...