Sunday 13 May 2012

Jana Ratusan USD ($) Dengan IM FLIPPA !!

Assalamualaikum Warahmatullah hi wabarakatuh dan salam sejahtera untuk semua

Kalau entri sebelum ini saya membicarakan mengenai "Tips Menjadikan Blogshop Lebih Menarik," kali ni saya nak bagi review sikit mengenai produk HOT sekarang ni di pasaran internet Malaysia iaitu produk IM Flippa yang dihasilkan oleh seorang PAKAR Flippa iaitu Cikgu Hafiz. Ok, sedikit huraian mengenai Flippa ni. Flippa merupakan tempat untuk menjual blog, website ataupun domain. Lebih kurang macam jual beli hartanah secara maya la. Tapi ianya jauh lebih best sebab kosnya rendah je berbanding dengan jual beli tanah secara fizikal. Hehe. Konsep jualannya sama macam eBay or lelong2 macam tu la. Dapat duit berdasarkan Bid orang. Nampak leceh kan? Tapi serius MASYUKKKK!!
Produk IM FLIPPA
Produk ni AMATLAH wajar untuk korang miliki sebab, modul yang diberikan mempunyai penerangan secara step-by-step dari awal sampai akhir mengenai bagaimana nak dapat duit di Flippa ni. Modul-modul yang diberikan adalah dalam bentuk ebook di mana korang boleh baca secara maya. Tapi saya sarankan korang print and jadikan ia buku, sebab senang nanti korang nak baca and highlight input-input penting yang cikgu terangkan. Penerangannya padat dan jugak disertai dengan gambar-gambar. So, dengan ni korang lebih mudah faham dan jelas tentang perniagaan di Flippa nih. Tu secara kasarnya la. 

Untuk korang lebih faham lagi, aku jelaskan terperinci lagi mengenai produk-produk yang diberikan. Antara produk yang akan korang dapat ialah:

1-   Modul 1 (Kenali Flippa dan Perkara Asas Website Flipping)
Melalui modul ni, korang akan dijelaskan satu persatu mengenai Flipping website ni. Pendek kata, dalam modul ni diterangkan perkara asas yang korang perlu tahu dan faham. Benda biasanya orang abaikan..tapi siyes penting kot untuk korang faham pasal website flipping ni. Tak faham, takleh buat. 

2-   Modul 2 (Kaedah Kajian Tepat Pasaran Niche)
Dalam modul 2 ni, korang akan diberitahu mengenai niche2 yang hot yang sentiasa menjadi kegilaan ramai buyers di Flippa. So, bila korang tahu apa niche yang Hot yang perlu korang gunakan, senang la korang nak create webcite ataupun blog yang bincangkan sal niche ni. Pentingnya lagi, korang perlu tahu niche ni untuk create domain berdasarkan niche yg hot ni.  

3-   Modul 3 (Sumber dan kaedah membina blog)
Haaa, yang ni siyes penting ni. Dalam modul ni, korang akan tahu, mana nak cari domain yang murah dan hosting yang murah. serta tapak untuk blog or website yang murah2. So di situ korang dah boleh jimat la. Dalam ni jugak korang akan diterangkan bagaimana nak create stail blog or website yang menjadi kegilaan Mat Salleh. Korang akan diajar secara praktikal dan lebih2 lagi modul ni disertakan dengan video supaya korang senang nak ikut.

4-   Modul 4 (Rahsia Menambah Nilai Jualan Blog)
So, lepas dah  dapat tapak yg baik, domain yang mantop dan stail website yang cantik, mesti lah kena ada plugin yang mantop kan untuk blog?So, dalam modul 4 ni, korang akan diterangkan mengenai plugin2 yang perlu ada dalam blog or website korang untuk meningkatkan mutu blog korang. Pendek kata, Top Secret ada dalam Modul 4 ni. Dengan adanya plugin2 rahsia dan 'killer style' ni akan membuatkan nilai blog korang tu tinggi. So, bayaran untuk blog korang pun sure tinggi. 

5-   Modul 5 (Manipulasi Teknik Listing Flippa)
Dalam kita nak jual sesuatu, sure kita kena ada macam 'ayat'2 sikit kan untuk tarik orang beli produk kita. So, dalam modul ni, Cikgu Hafiz akan dedahkan bagaimana nak mempengaruhi Mat Salleh tu untuk tertarik beli website korang. So, dengan teknik ni jugak, korang boleh letakkan harga yang terbaik untuk website korang. 

6-   Modul 6 (Langkah-langkah Pindah Milik Website)
So, lepas ada yang nak beli, perkara yang perlu korang lakukan adalah pindah milik website korang. Disebabkan dalam website flipping ni memerlukan kita mengeluarkan sedikit kos untuk create sebuah website and beli domain, tetapi jangan risau sebab dalam modul ni Cikgu hafiz akan bagitau kaedah yg betul untuk korang uruskan badget korang. Jangan risau, kos yang diperlukan tak banyak. :D

Selain daripada 6 modul ni yang diberikan dalam bentuk ebook, korang jugak akan diberikan video panduan Flippa yang merangkum semua topikyang dibincangkan. So ini memudahkan lagi untuk korang faham dengan jelas mengenai Website flipping ni. Dalam video ni akan diterangkan camner nak buat website yang mantop2. Pendek kata, korang akan diajar secara praktikal dari A sampai Z. So, orang yang langsung tak tahu nak bina website pun tak jadi masalah untuk join website flipping ni sebab ianya mudah sebenarnya. Langkah2 yang diterangkan pun jelas dan teratur dan mudah untuk korang faham.
Pendapatan Beliau Setelah Beberapa Hari Flip Website

Dengan pembelian produk IM Flippa ni, korang akan mendapat pelbagai BONUS yang menarik yang pastinya memberi faedah yang menguntungkan pada korang. Jangan risau, kalau korang still tak faham, Cikgu Hafiz ada sediakan ruang support khas untuk tolong ajar korang secara lebih detail lagi. BONUS yang diberikan..SERIOUSLY GEMPAK! 

Apa yang kureng sikit pasal nak Flip website ni, korang perlukan sedikit ,modal untuk menghasilkan sebuah webite dan membeli domain. Tapi jangan risau, cikgu hafiz akan terangkan mana nak dapatkan semua tu dengan harga yang paling MINIMA. Pendek kata, budget rendah, untung MAHAL giler! So, kalo ada sesapa yang berminat nak dapatkan produk ni dan jana pendapatan korang sendiri dengan IM FLIPPA ni, korang boleh dapatkannya di: 

Serius saya katakan,  harga yang ditawarkan adalah kurang relevan dengan kemantapan produk dan kehebatan bonus2 yang bakal diberikan. Serius! Cikgu hafiz patut menjualnya dengan harga yang lebih tinggi, tapi, kerana beliau ingin berkongsi dengan semua orang, beliau meletakkan harga pada kadar mampu milik. Saya sediakan sedikit testimoni mengenai kejayaan BESAR seorang pengguna yang menggunakan panduan beliau ni. Well, setelah korang mendapatkan produk ni, ikutilah langkah2 yang diterangkan dan praktikkan, so, tak mustahil korang mampu jana pendapatan yang lumayan dengan program ni. 
Antara orang yang dah berjaya dengan Website Flipping
P/S: Jangan Lupa Untuk Clear Cookies Sebelum Membeli Produk Ni
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...