Tuesday 8 May 2012

Ledakkan Jualan Anda Dengan Teknik Rahsia Ini.

Assalamualaikum..
Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya ni dan luangkan masa untuk membaca entri saya ni.
Ok, tanpa buang masa, jom saya kongsikan mengenai satu rahsia produk yang bakal
meledakkan jualan anda. :D. Dah sedia? Ok jom layan. 

Untuk pengetahuan anda, perniagaan internet gempar dengan penghasilan satu produk baru oleh saudara Jamal dan Ali yang telah berjaya mencipta satu produk gempak yang diberi nama Teknik FBO atau nama penuhnya Facebook Ads Optimization. Produk ini mendedahkan teknik rahsia untuk anda meningkatkan jualan anda tak kiralah jualan produk anda sendiri atau produk Affiliate yang lain, melalui teknik  bagaimana meningkatkan klik, LIKE fanpage, TRAFIK dan yang paling penting ialah VOLUME JUALAN TINGGI untuk produk anda menerusi iklan di facebook. Teknik ini lebih menekankan cara pengiklanan yang betul di facebook.

Pakej Utama 
Apa Hebatnya FBO ni?
Well, seperti yang kita semua sedia maklum, setiap suatu perniagaan atau jualan itu perlu adanya iklan atau promosi unuk tingkatkan jualan. Betul tak? Jadi medium pengiklanan di facebook merupakan satu alternatif hebat untuk anda tingkatkan jualan produk anda. Dan teknik FBO ni, seperti yang saya nyatakan tadi, ianya menekankan kepada teknik pengiklanan di facebook. Kenapa mesti iklan di facebook? Kerana:
  • Facebook Ads adalah ruang pengiklanan yang ditawarkan dalam Facebook kepada usahawan, bisnesman, syarikat atau penyedia servis yang ingin iklankan servis atau produk mereka di sana.
  • Pengguna facebook terdiri dari berjuta-juta rakyat Malaysia. So, bayangkan, anda mampu mempromosikan produk anda hanya melalui facebook sahaja, dan tidak mustahil ramai yang akan berkunjung ke laman promosi anda. Dan siapa tahu, pengunjung-pengunjung itulah yang bakal menjadi pembeli kepada produk anda. Untung bukan?
  • Bayaran iklan di facebook adalah jauh lebih murah berbanding dengan Google adwords di mana anda sendiri yang boleh tetapkan berapa jumlah bayaran untuk satu klik iklan anda dengan harga serendah $ 0.03. Bak kata apek, "Iklan FB sangat mulah wo! Wa spent RM 2.77 utk itu iklan aa, Wa lapat RM 1900 maa! Manyak hebat ini FB aa."
  • Anda boleh paparkan iklan anda kepada sesiapa sahaja yang anda kehendaki berdasarkan jantina mahupun umur. Hebat bukan?
  • Pemasaran adalah secara VIRAL di mana  Anda promosi produk anda kepada 10 orang, tapi 100 orang akan terimanya hasil kehebatan button share, like, comment yang ada pada Facebook.
  • Ramai gemar untuk shopping  di facebook. Beli baju baby la, beli krim muka la and so on.
Antara Kelebihan Facebook Ads
Jadi, hebat kan pengiklanan melalui facebook ni? Tidak mustahil, dalam masa satu hari sahaja anda mampu mencatatkan jualan yang tinggi untuk produk anda.  Teknik2 yang lebih gempak anda boleh peroleh melalui Teknik FBO ini.

Ramai para peniaga yang telah mengambil langkah awal untuk membeli produk FBO ini dan mereka telah berjaya menghasilkan ribuan ringgit menerusi jualan produk mereka sendiri. Jualan produk meningkat dan untungnya bukan main banyak lagi. Melihatkan kepada kejayaan mereka, para peniaga yang lain turut mengikuti langkah mereka dan membeli produk FBO ini. Dan ternyata, menerusi teknik rahsia yang dikongsikan ini mereka juga turut mencatatkan jualan yang tinggi yang dalam masa beberapa hari sahaja. Serius!


Testimoni Yang Diperoleh Dari Pengguna Teknik FBO

Antara testimoni yang lain yang diperoleh.
Bagaiman? Nak dapat keuntungan yang berlipat ganda sama seperti peniaga2 lain? Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan Teknik FBO ini dengan segera sebelum kuota 500 orang untuk harga promosi iaitu sebanyak RM 67 ringgit dipenuhi. Saya dimaklumkan oleh tuan Jamal bahawa kini hanya tinggal 150 slot sahaja lagi untuk harga promosi ini sebelum ianya dinaikkan kepada harga sebenar iaitu sebanyak RM 297.  Jadi, bertindaklah segera sebelum terlambat. :D


P/S: berita baik: setiap pembelian menerusi  blog Produk Berkesan, anda akan menerima pelbagai BONUS MISTERI dari saya, khas untuk anda. Bonus yang akan membantu anda menjana wang di internet. :). Jadi, setelah melakukan pembelian, sila maklumkan kepada saya dan saya akan hubungi anda dan menghantar BONUS MISTERI yang dijanjikan. Sekian, salam sukses dari saya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...